/*

آ ر ما ن

Monday, July 28, 2008

آراز ما


برادر کوچولوی من آراز جمعه 11 جولای (21 تیر) پاشو گذاشت تو بیمارستان سنت پائلز ونکوور درست سه سال و هفت ماه و بیست روز بعد از به دنیا اومدن من. آراز موقع تولد 3.555 کیلوگرم وزنش و 51 سانتیمتر قدش بود یعنی 105 گرم سنگین تر و 1 سانتیمتر کوتاهتر از من موقع تولدم. ا
/
حالا اگه گفتین از این دو عکس پائینی کدوم منم و کدوم آراز؟


آراز یه روزه و برادر بزرگش مثل شیربالا سرش: ا



بر عکس چیزی که همه فکر می کردن، من اصلاً به برادر کوچولوم حسودی نمی کنم! خیلی هم دوستش دارم و هر وقت مامانم شیرش می ده بوسش می کنم و به مامان می گم "بی بی مون چقدر نازه، چقدر خوشگله، من خیلی دوسش دارم". اصلاً به نظر من همه بی بی ها خوشگلن، همین امشب داشتم فیلم خودمو وقتی که خیلی کوچولو بودم (سه ماهه) می دیدم و به مامان گفتم "مامان، من چقدر خوشگل بودم" !! ا

حالا دیگه مامان اعظم من و آرازو دوتایی یه جا باید حموم کنه چون تا حرفش می شه که آراز باید حموم بشه، من قبل از همه لخت شدم و تو وان منتظرم! ا

فعلاً خدا حافظتون تا معلوم نیست کی مامانم وقت کنه و بیاد اینجا از من و آراز بنویسه. ا

4 Comments:

  • واش واش ، چه داداش نازی داری تو
    ماشاالله خوب تپله ها خوبه مامان جرات میکنه بدتش دست تو بغل بگیری آخه هنوز خیلی ظریفه مخصوصا مراقب گردنش باید خیلی باشی
    خیلی خوشحال شدم که مامان اعظم که به من سر زدی سالم و شاد باشی همیشه من هم دیگه ماه آخر هستم و کمی اضطراب دارم ، خب آخه اولین تجربه هست و اصلا نمی دونم چی میشه اصلا نمی دونم درد زایمان چطوری خواهدبود

    By Blogger Unknown, at July 29, 2008 11:46 a.m.  

  • مبارک مبارک خسته نباشی مامانی گل البته میدونم تازه کارت شروع میشه ولی حداقل الان میتونی از بقیه انتظار کمک داشته باشی اونجوری وقتی عسلیت تو دلت بود نمیتونستی مسئولیتش را با کسی تقسیم کنی من فکر کنم عکس بالایی آرمان عسلی باشه

    By Blogger paybarah, at July 30, 2008 8:21 p.m.  

  • arman jan kheily zogh mikonam harvaght miamo mibinam maman joonet inja ro up karde o kolly aksaye khoshgel az to gozashte :D ninie jadidetoon kheily kheily naze, az tarafe man yek alame beboosesh, manam toro az rahe door miboosam kheily ziad

    By Blogger Mitra, at September 01, 2008 11:55 p.m.  

  • آرمانی عکسای سفرت را بگذار ببینیم. ضمناً برای اینکه به تبعیض مهم نشی اجرازه بده برادرت یه وبلاگ برا خودش داشته باشه وگرنه فضولا میگن حق برادرتو خوردی

    By Anonymous فضول, at June 12, 2009 9:10 a.m.  

Post a Comment

<< Home