/*

آ ر ما ن

Tuesday, December 13, 2005

وجه مشترک

عکس این هاپو کوچولو رو گذاشتم اینجا چون هم خیلی نازه و هم اینکه علائق مشترکی با من داره و من کاملاً درکش می کنم! آخه من هم علاقه شدیدی به دم پائی دارم و هر جا که تو خونه دم پائی گیرم بیاد و در ضمن چشم مامان و بابام رو دور ببینم، می شینم به خوردن و لیس زدنش!!! آ


/
این هم عکس یلدا خانم گل که همین دیروز به این دنیا پا گذاشته. اگه دوست دارین قصه اش رو بخونین روی عکسش کلیک کنین: آ



/

راستی بعضی دوستان غیر وبلاگی گفته بودن که مطمئن نیستن چه جوری باید از این نظردونی استفاده کنن. شما مجبور نیستین که به عنوان بلاگر پس ورد وارد کنین، فقط کافیه که " آدر" رو انتخاب کنین و بدون وارد کردن وب پیجی در این قسمت بعد از نوشتن نظرتون دکمه پابلیش رو فشار بدین، همین! به هر حال ممنون از همه دوستانی که به اینجا سر میزنن چه با "نظر" چه بی "نظر"! :) آ

9 Comments:

  • سلام بر مامان آرمان عزيز
    اتفاقاً من بر عكس آرمان با دمپايي مشكل دارم و هميشه ازش فراري هستم!
    راستي! درسته كه من آپ نكردم، ولي آپ كردم!! يعني اون چيزي كه قبلاً ديدي الان نمي بيني و هر روز يه چيزايي بهش اضافه مي شه!!

    By Anonymous Anonymous, at December 13, 2005 11:38 p.m.  

  • راستي! اون فيلم خانم چاق و لاغره خيلي بامزه بود! يه عالمه خنديدم.
    دستتون درد نكنه

    By Anonymous Anonymous, at December 13, 2005 11:41 p.m.  

  • سلام
    من خيلي وقته كه وبلاگ شما رو مي خونم. خلي هم از وبلاگتون خوشم مياد. آرمان رو هم خيلي دوست دارم. خيلي بانمكه. ولي اولين باره كه دارم كامنت مي زارم. چون با توضيحاتي كه دادين تازه فهميدم كه چطوري براتون كامنت بزارم.
    راستي منم يه مسافر دارم كه تو راهه. قراره به اميد خدا بهمن ماه به دنيا بياد. تونستين به منم سر بزنين و خاطرات من و پسرم رو بخونين

    By Anonymous Anonymous, at December 14, 2005 1:06 a.m.  

  • سلام.راه رفتنت مبارک باشه اقا گلی .خیلی هم خوب راه میری.عکسهای دوستات را هم دیدم ولی تو از همشون خوشگل تر و با نمک تر بودی.مامانی از قول من ببوسش

    By Anonymous Anonymous, at December 14, 2005 3:11 a.m.  

  • armin asali
    akhe chizi jalebtar az dampaii to khone pida nemikoni ke lisesh bezani pesari
    hala bazam in hapohe rafte tosh khabide vali vase lis zadan va khordan chizaie khoshmazetari hast pesari
    mahdekodako dostat khosh migzare? beheshon adat kardi?

    By Anonymous Anonymous, at December 15, 2005 2:48 p.m.  

  • Salam Daei,
    mibinam ke dampayi LIS mizani,cheshme mamanet roshan,khoshesh bashe!!! ;o)
    Daei Farzad.

    By Anonymous Anonymous, at December 17, 2005 4:29 a.m.  

  • افرین به این پسر مستقل
    مامانی شاید بعضی مواقع بهش بر بخوره ولی اینجوری یک عالمه خیالش راحته که تو عسلی جات خوبه و بهت خوش میگذره

    By Anonymous Anonymous, at December 17, 2005 3:30 p.m.  

  • آرمان كوچولو برداشتن اولين قدمها مبارك .راستي آهوي من هم وقتي كوچولو بود مثل تو عاشق دمپايي بود . اين شد كه مني كه بدون دمپايي نمي تونستم تو خونه راه برام به كل دمپايي رو ترك كردم ... خوشحالم كه با مهد كودكت كنار اومدي و حسابي بهت خوش ميگذره اينجوري خيال مامان هم راحت تره .

    By Anonymous Anonymous, at December 18, 2005 2:08 a.m.  

  • سلام آرمان جون
    من اولين باره كه اومدم اينجا
    وبلاگت خيلي قشنگه
    تولد و راه رفتنت رو هم با يك كم تاخير تبريك ميگم
    دوستت دارم

    By Blogger پارسا, at December 20, 2005 12:40 a.m.  

Post a Comment

<< Home