/*

آ ر ما ن

Wednesday, December 21, 2005

اولین دیدار رسمی من با سَنتا

شنبه گذشته روز ِ نسبتاً مهمی بود. من برای اولین بار با سَنتا (یا همون پاپا نوئل) ملاقات کردم. البته مامان و بابام هم اولین بارشون بود که سنتا رو از نزدیک می دیدن!! آخه وقتی اونا کوچولو بودن تو ایران سنتا منتا نداشتن و جاش حاجی فیروز داشتن که می گن خیلی باحال تر از سنتاست! چون نزدیک عید نوروز که می شه یه دایره زنگی می گیره دستش و می زنه و می رقصه ولی این آقا سنتائی که من دیدم اصلاً حال و حوصله تکون خوردن نداشت!! از کل قیافه اش هم فقط دو تا چشم و یه دماغ بیرون بود. این هم عکس یادگاری ما: آ

یکی دیگه از دلائل مهم بودن روز شنبه این بود که من برای اولین بار پلو خورشت راستکی اون هم قورمه سبزی خوردم. خوردن که چه عرض کنم، با ضربه های محکمی که با کف دستم کوبیدم رو میز، اون یه ذره پلو خورشت تجزیه شد به ذرات ریز برنج، سبزی، لوبیا و گوشت! در ضمن نصف آشپزخونمون هم قورمه سبزی ای شد!! آ




این هم آخرین آتیش سوزی من اون روز! چک کردن ای میل هام با کی بورد خودم که رو میزه. یه وقت فکر نکنین که کی بورد راستکیه اونیه که به مانیتور تکیه داده ها!! آ

راستی شب یلداتون هم مبارک باشه! من هم امروز درست سیزده ماهه شدم :) آ

6 Comments:

  • سیزده ماهگی و خوردن قورمه سبزی مبارک باشه اقا کوچولو.عکسهای خیلی خوب و قشنگی بود.خدا براتون حفظش کنه

    By Anonymous Anonymous, at December 22, 2005 7:01 a.m.  

  • چه گل پسر نازی.چه خوب که از سنتا نترسیدی.امیرمهدی که یه سالم از شما بزرگتره امسال خیلی خوشش نیومد

    By Anonymous Anonymous, at December 22, 2005 9:36 a.m.  

  • vay che pesare khoshakhlaghi mamolan aksare agha pesaraie sene shoma vaghty santa ra mibinan gerye mikonand albate nemitarsana vali az in hame moie sefid khosheshon nemiad
    cheghadr zor dari pesari ke ba zoro bazo avalin ghaza polo khoresheto khordi
    man fahmidam ke to khili aghai chon har bache (albate shoma ke bache nisty) digeii bod be jaie kar ba keybordesh ba einako ketabo telephono kholase baghie chizaii ke ro miz bod kar mikard
    sinzdah mahegitam mobarak agha armani asal

    By Anonymous Anonymous, at December 22, 2005 12:41 p.m.  

  • آرمان عزيزم سيزده ماهه شدن مبارك
    همينطور نوش جان باشه اون قورمه سبزي خوشمزه، ديگه حسابي مردي شدي ها براي خودت و از عكس ها كاملا معلومه

    راستي نمي دوني چقدر برم دلنشين بود كه اينجا و در كنار عكس هاي قشنگ تو عكس دخركم را هم ديدم
    مرسي از اين مهربوني قشنگ وببخشيد كه مشغله كاري نذاشته بود تازگي ها بيام اينجا

    By Anonymous Anonymous, at December 23, 2005 2:10 a.m.  

  • سيزده ماهه شدنت مبارك آرمان جون . قرمه سبزي هم نوش جان . چه عكسهاي خوشگلي گرفتي . اميدوارم شب يلدا به تو هم خوش گذشته باشه .

    By Anonymous Anonymous, at December 24, 2005 7:21 a.m.  

  • چه عکس هایی!!!قرمه سبزی خوردنت هم مبارک

    By Anonymous Anonymous, at December 25, 2005 5:17 a.m.  

Post a Comment

<< Home